ورزش

پرسپولیس مقابل تراکتور ترسو بود/ بازی با فولاد سخت‌تر است

پرسپولیس مقابل تراکتور ترسو بود/ بازی با فولاد سخت‌تر است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر روز پنج شنبه (اول شهریور) به مصاف تراکتور تبریز رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا شاگردان «گاریدو» در حالی که ۱۰ نفره بودند بتوانند با حداقل امتیاز از تبریز خارج شوند.

مرتضی کرمانی مقدم کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با این بازی اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار عملکرد قابل قبولی از خود ارائه نکرد. تیم گاریدو در بازی با ذوب آهن هم به همین گونه بود و نتوانست نمایش دل‌چسبی را به هواداران نشان دهد. پرسپولیس نیاز به زمان دارد اما چون اسکلت اصلی تیم حفظ شده، نمایش بهتری از این تیم انتظار می‌رفت. درست است که چند بازیکن از تیم جدا شده‌اند اما بازیکنانی به پرسپولیس اضافه شده‌اند که سابقه حضور در این تیم را دارند.

پرسپولیس مقابل تراکتور ترسو بود/ بازی با فولاد سخت‌تر است

پرسپولیس مقابل تراکتور ترسو بود

او ادامه داد: پرسپولیس مقابل تراکتور خیلی ترسو بازی کرد و تیم میزبان مستحق پیروزی بود و عملکرد پرسپولیس اصلاً خوب نبود. نحوه بازی تیم رضایت کننده نبود و سرمربی ترکیب تیم را ترسو چیده بود.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص نقاط ضعف این تیم گفت: به نظرم خط حمله پرسپولیس با مشکل همراه است اما در خط دفاع بازیکنان خوبی در ترکیب تیم حضور دارند که با حضور میلاد محمدی روند بازی تیم سرعتی تر هم خواهد شد. «ایوب العملود» در سمت راست خط دفاعی بسیار خوب به خط حمله کمک می‌کند که اگر در سمت چپ هم از محمدی استفاده شود، کناره‌های پرسپولیس بسیار هجومی خواهد بود.

نیاز پرسپولیس به مهاجم خارجی

کرمانی مقدم تصریح کرد: پرسپولیس حتماً نیاز به یک مهاجم خارجی دارد که بتواند از موقعیت‌هایی که خلق می‌شود، نهایت استفاده را ببرد و گل‌های بیشتری برای تیم به ثمر برساند.

پرسپولیس مقابل تراکتور ترسو بود/ بازی با فولاد سخت‌تر است

گل محمدی شناخت خوبی از پرسپولیس دارد

کارشناس فوتبال در رابطه با دیدار هفته سوم لیگ برتر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: به نظرم این دیدار سخت‌تر از بازی با تراکتور است. یحیی گل محمدی (سرمربی فولاد خوزستان) مربی بسیار بزرگی است که شناخت خوبی از پرسپولیس دارد و چندین فصل در این تیم حضور داشته و سابقه قهرمانی‌های متوالی دارد. از آنجا که گل محمدی نقاط ضعف و قدرت پرسپولیس را به خوبی می‌داند، مصاف با فولاد نسبت به تراکتور برای پرسپولیس سخت‌تر خواهد بود.

پرسپولیس مقابل فولاد نتیجه نخواهد گرفت اگر…

او افزود: گاریدو اگر بخواهد ترکیب با فولاد را هم ترسو وارد زمین کند مطمئن باشید که پرسپولیس در این بازی هم نتیجه نخواهد گرفت. یک تیم باید در ابتدای فصل امتیازهای مورد نیاز خود را جمع‌آوری کند و اگر بخواهیم به همین راحتی در هر بازی امتیاز از دست دهیم مطمئناً در پایان فصل به مشکل خواهیم خورد.

پرسپولیس مقابل تراکتور ترسو بود/ بازی با فولاد سخت‌تر است

با چنین VAR سر مردم را کلاه می‌گذارند

کرمانی مقدم در رابطه با استفاده از سیستم داور ویدویی VAR و اینکه گفته می‌شود که از دوربین‌های مخصوص برای این سیستم استفاده نمی‌شود، عنوان کرد: چیزی که ما می‌بینیم همان تصاویر تلویزیونی است که به عنوان VAR از آن استفاده می‌شود با همین کارها فوتبال ایران هیچوقت پیشرفت نمی‌کند. این از استادیوم‌ها که تیم‌های بزرگ در بازی‌های خانگی هم میهمان هستند و این هم از VAR که با تصاویری غیر استاندارد داوران به قضاوت می‌پردازند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا